#1

reebok goedkoop

in My DFE [Dark Fire Emblem] Movies: 21.01.2020 02:32
von Yehudi Nathaniei | 3 Beiträge

Als sommige mensen er profijt van reebok goedkoop hebben, waarom dan al het verzet? Natuurlijk maakt ASICS raceflatten die vergelijkbaar zijn met veel minimalistische schoenen, maar veel geluk voor de recreatieve hardloper die een paar wil vinden om te passen en geen toegang heeft tot een speciale hardloopwinkel. Het is vrij onwaarschijnlijk dat je de Piranha of Hyperspeed bij je lokale Foot Locker of Dick's Sporting Goods zult vinden. Tot voor kort had de gemiddelde hardloper weinig keus dan te kiezen voor het 12 mm lift, hiel opvallende model. Gelukkig brengen vooruitstrevende bedrijven zoals Saucony, Merrell, Altra, Vibram en New Balance alternatieve opties voor de lopende massa.

Ja, elke hardloper is anders en heeft andere eisen. ASICS heeft veel schoenen om uit te kiezen, alleen als je voorkeur reebok schuhe of eis er een is zonder een grote hak en veel kussen. Zie nogmaals mijn bovenstaande opmerking over de waarschijnlijkheid dat de dagelijkse recreatieve hardloper een paar ASICS-raceflats vindt in een typische schoenenwinkel. Wat de hakhoogte betreft, is ASICS net zo goed reebok classic een maat voor iedereen.

En ja, hardlopers zullen altijd geblesseerd raken, en dat zullen we doen omdat we vaak dom zijn en meer rennen dan zou moeten en wanneer niet. Bij gebrek aan klinische proeven, die ASICS niet in een peer-reviewed tijdschrift heeft gepubliceerd om aan te tonen dat hun eigen schoenen letsel verminderen, vertrouwen we vooral op anekdotes. Anekdotes suggereren dat sommige hardlopers profiteren van een blote voeten of minimalistische aanpak.

Wat is het voordeel van een opgeheven hiel van 12 mm? U hoort reebok sneakers meestal over verminderde Achilles-problemen, maar is dit bewezen? Richards et al., 2008 stellen dat "... de algehele impact op het letselpercentage van het lopen in een schoen met een verhoogde hak nog niet is getest in klinische onderzoeken." Ten slotte is er een opmerking over minimalistische schoenen die het pad van tonificerende schoenen volgen. Ik heb hier echter een groot probleem mee. Toning-schoenen zijn een afwijking die de mens verder afleidt van de toestand waarin we worden geboren (op blote voeten).

Minimalistische schoenen brengen ons dichter bij onze natuurlijke staat (op blote voeten). Ik zou beweren dat de Asics Kinsei of Kayano veel meer gemeen hebben met een Sketchers Shape-Up dan de Vibram Fivefingers. Ik ben bijvoorbeeld niet geboren met een stuk onstabiele demping onder mijn voet (zoals de Sketchers geven), die werd geboren met mijn hiel 12 mm van de grond getild met een steunelement ingeklemd onder mijn boog.

Maar reebok club c 85 ik zal zeggen dat ik het leuk vind om meer te rennen, en dat is alles dat echt belangrijk voor me is, en het maakt me echt niet uit of dat in een peer-reviewed tijdschrift wordt gepubliceerd. Ok, vergeet claims. Laten we beginnen met het huidige proces van naar de winkel gaan en hardloopschoenen kopen. Waarom vindt de schoenenindustrie dat schoenen met een hiellift van 12 mm (of groter) de 'gouden standaard' zijn? Als er geen peer-herzien bewijs is dat deze schoenen met hoge demping blessures voorkomen of voordeliger zijn dan zero-drop schoenen, waarom is er dan niet meer variatie?

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 2 Gäste sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 557 Themen und 592 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:



Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen