#1

nike air max invigor

in Activated Stunting Community: 29.06.2019 08:19
von Andy Augustine | 3 Beiträge

ÿþIn een jaar waarin we nike air max invigor allerlei fancy colorways kregen van LeBron, KD en Kobe, was het een van de eenvoudigste en meest nuchtere paren die echt schitterden in 2015 en het kwam van hun nieuwste bekende atleet Kyrie Irving. Bewijs dat de soms de beste verhalen die verteld worden degene zijn die op het veld plaatsvinden. Toegegeven, Kyrie overtrof enkele maanden later zijn Double Nickel-prestaties met een 57-punts uitbarsting, maar de eerste heeft er gewoon een mooie draai aan en Nike ging door en liet deze subtiele schoonheid vallen als onderdeel van hun Opening Night-collectie.

Voor de tweede Air Max Day liet Nike de Air Max Zero vallen, die volgens hen afkomstig is uit de archieven van Tinker Hatfield. Het had alle kans om een prequel-ramp te worden op het niveau van Star Wars, afleveringen 1-3, maar Nike hield de zaken simpel van de constructie tot het feit dat er nog maar één colorway in nike air max leopard de wereld is in plaats van het te verdunnen met meerdere ongewenste releases. Vanaf nu zullen sneakerheads praten over het geweldige jaar dat adidas had met de Ultra Boosts en de Yeezys.

De hoop is dat dit een moment is dat zich zal blijven ontwikkelen, waarbij elk merk zich ervan bewust wordt dat nike air safari er miljoenen mensen zijn die hun schoppen willen laten kloppen, maar niet in staat zijn dit zonder hulp te doen. Het is een verhaal dat begon in 2012 toen Matthew Walzer de inmiddels beroemde #NIKELETTER schreef die uiteindelijk leidde tot de creatie van de Nike LeBron Soldier 8 Flyease. Dus dit jaar kreeg de POTUS de Yeezy-plug rechtstreeks van Kanye en Kim en werd ook verslaafd up met het Jordan MTM-pack rechtstreeks van Nike HQ. Weet niet zeker wat beter is ...

Toegegeven, ik droeg ze een paar weken geleden op het gigantische sneaker-galerijevenement van Project Blitz toen iedereen de zeldzame Nikes en Yeezys droeg, nike air zoom maar dat komt omdat ik oud ben en geen zin heb. Maar de Curry One is een schoen gemaakt voor de rechtbank en de kinderen hebben het in 2015 opgegeten. Hoewel het aanbod enigszins opzettelijk beperkt was, vooral in vergelijking met de algemeen verkrijgbare Under Armour Curry Two, fans van de NBA MVP en degenen die iets zoeken verschillende werden behandeld voor een solide uitvoerder op het veld en een kans om op de begane grond iets bijzonders te zijn. Bedenk dat er een tijd was dat je favoriete Jordans en Kobes en Iversons alleen op het veld te zien waren.

Kevin Durant en Kobe Bryant konden het postseason dit jaar niet eens ruiken, omdat ze er voor het grootste deel op zaten. Kyrie moet gewoon op de baan kunnen blijven en Nike zorgt voor de rest. Geen slecht bedrijf om achter je te staan, als ik het zelf zeg ... Veel mensen zeggen dat Nike een slecht jaar had, maar voor de swoosh is een slecht jaar nog steeds beter dan de meeste, zo niet alle andere merken. Voor wat het waard is, kocht ik dit jaar nog meer Nike-schoenen dan Jordanië (ja, ik kan onderscheid maken tussen de twee), adidas, PUMA, New Balance, Under Armour en elk ander merk gecombineerd.

Als Kanye nike baby schoenen het onderwerp is, krijgen deze een vermelding mogelijk vóór een van zijn adidas-releases. Wanneer een tonale rode schoen valt, noemen we ze nog steeds Rode Octobers. Alleen al voor pure hype, deze kicks resoneert bijna twee jaar later. Hel, sommige sneakerheads zijn ervan overtuigd dat Nike deze zal herbevoorraden alleen om een adidas Kanye-release te trollen. In termen van onheilspellendheid wint Nike Golf's grote zwarte doos van mysterie door een aardverschuiving. Hoewel ik uiteindelijk niet zo'n fan van de Air Jordan XX8 Lunar Bandon 3 ben geworden, is het jack sindsdien vrij royaal in het hele land gebruikt.

nach oben springen


Besucher
0 Mitglieder und 1 Gast sind Online

Forum Statistiken
Das Forum hat 557 Themen und 592 Beiträge.

Heute waren 0 Mitglieder Online:



Xobor Einfach ein eigenes Xobor Forum erstellen